18 Mart 2012

Oriflame Kataloğu Kafa Karıştırıyor

Dün bir oriflame kataloğu geçti elime birkaç arkadaş hemen incelemeye başladık ama bir çok kişi almaya yanaşmadı.Bunun katoloğun psikolojik bir etkisi olduğunu düşünüyorum.Bütün ürünleri bir arada görünce gözde büyüyor beklide fiyatlar ama ilginç gelen şu aslında aynı kişiler sürekli kozmetik ürünlere çok fazla para verenlerdi.Aslında fiyatlar çok uygun ve her ihtiyacı karşılayacak çok fazla ürün var.Günlük bakım,cilt bakımı,makyaj ürünleri hele oriflame şampuanların fiyatları çok uygun piyasadaki şampuan fiyatlarına baktığınızda çok fazla. 

Oriflame katalogları her ay düzenli incelediğinizde bir çok indirim olduğunu görüyorsunuz.Bu takip sayesinde ürünlere çok uygun fiyata sahip olabiliyorsunuz. Hem de çok fazla gezmeden yorulmadan.Bir mağazadan aldığınız ürünü iade edemiyorsunuz ama oriflamedeb aldığınız bir ürünü bir sorun olması dahilinde şikayet dilekçenizle birlikte iade edebiliyorsunuz evet biraz vakit alıyor ama sonuçta hak yemiyorlar.Aslında biz toplum olarak biraz şikayetlenmeyi seviyoruz onun için her şeye bir bahane buluyoruz.Belki de alışveriş merkezi gezmek hoşumuza gidiyor .

Oriflame satışı yapan arkadaşlarım çok memnunlar ben de aldığım ürünlerden çok memnunum.Tabiki bana uygun olmayan bazı oriflame ürünleri de çıkıyor karşıma ama bu da benim yanlış tercihimden kaynaklanıyor. Oriflame satışı yapmaktansa almayı daha çok seviyorum sanırım biz kadınlar kendimize özel bir çok bakım ürünümüz olunca çok mutlu oluyoruz ve orflime bu konuda benim ihtiyaçlarıma çok güzel cevap veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder