10 Haziran 2011

Oriflame Müşteri Hizmetleri

Oriflame firması ülkemizde hizmet sunan kozmetik firmaları arasında ilk sıralarda yer almaktadır. Global bir firma olan Oriflame halen dünya genelinde yer alan 60 ülkede satış ve pazarlama hizmetleri sunmaktadır. Firmanın merkezi ise İsveçte bulunmaktadır. Ülkemizde çok yaygın olan müşteri temsilcisi ağı ve internet sitesi üzerinden satış yapmakta bulunan Oriflame internet üzerinden alış veriş yapmak isteyen kişileri müşteri temsilcilerine yönlendirmektedir. Böylelikle müşteri temsilcilerinin kazanmalarına destek olmayı amaçlayan Oriflame satış yapan müşteri temsilcilerini % 30 kar payı ödemektedir. Oriflame ülkemizde internet sitesinden başka Oriflame Müşteri Hizmetleri üzerinden de hizmet sunmaktadır. Müşteri hizmetleri telefonundan arayan müşteriler yine müşteri temsilcilerine yönlendirilmektedirler. Ayrıca müşteri temsilcileri de internet erişimleri yok ise müşteri hizmetleri telefonundan siparişlerini verebilmekte ve kişisel işlemlerini gerçekleştirmektedirler. Ancak müşteri hizmetlerinin telefonlarının çok yoğun olması nedeni ile internete erişim sağlayabilecek müşteri temsilcilerinin sipariş vermek için çok daha kolay bir yol olan interneti kullanmaları daha pratik olacaktır. İnternet sitesi üzerinden müşteri temsilcisi numarası olan herkes şifre oluşturarak yararlanabilmektedir.

Oriflame müşteri hizmetleri iletişim bilgileri;

Oriflame Müşteri İlişkileri


Pazartesi - Cuma günleri arasında, 09:00-17:30 saatleri arasında açıktır.

Telefon: 0212-3556060

Fax: 0212-2749692

E-posta: mhb@oriflame.com.tr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder